Producenci
Promocje
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 35 cm różowa
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 35 cm różowa
64,99 zł 58,49 zł
szt.
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 35 cm czerwona
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 35 cm czerwona
64,99 zł 58,49 zł
szt.
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 30 cm różowa
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 30 cm różowa
59,99 zł 53,99 zł
szt.
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 25 cm szara
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 25 cm szara
54,90 zł 49,41 zł
szt.
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 25 cm różowa
Amiplay - Texas Bluza z kapturem 25 cm różowa
54,90 zł 49,41 zł
szt.
Plutos - Ser & wołowina -  M
Plutos - Ser & wołowina - M
10,99 zł 8,79 zł
PLUTOS ser & jagnięcina L
PLUTOS ser & jagnięcina L
14,99 zł 11,99 zł
szt.
PLUTOS ser & jagnięcina M
PLUTOS ser & jagnięcina M
10,99 zł 8,79 zł
szt.
PLUTOS ser & łosoś - rozmiar L
PLUTOS ser & łosoś - rozmiar L
14,99 zł 11,99 zł
PLUTOS ser & łosoś - rozmiar M
PLUTOS ser & łosoś - rozmiar M
10,99 zł 8,79 zł
szt.
Plutos Ser & Kaczka L
Plutos Ser & Kaczka L
14,99 zł 11,99 zł
szt.
Plutos Ser & Kaczka M
Plutos Ser & Kaczka M
10,99 zł 8,79 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

 Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 726302333.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas zdjęcie produktu, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
  4. Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
  5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
  6.  Jeżeli w trakcie transportu produkt/produkty ulegną zniszczeniu z winy Kupującego, z powodu braku należytego ich zabezpieczenia, Sprzedający ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji, zwrotu należności za dany produkt w całości lub odjąć od całkowitej sumy kwotę niezbędną do poniesienia kosztów naprawy bądź uszkodzony produkt naprawić do takiego stanu, jaki jest możliwy, mając na uwadze uszkodzenia powstałe z powodu braku należytego zabezpieczenia produktu.
  7. W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@psibzik.pl lub telefonicznie: 726302333. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

  1. Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
  2. Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
  4. W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl