
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 726302333.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas zdjęcie produktu, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
- Zwracany towar należy odesłać na adres firmy: Joanna Garb ul. Zatorska 31 34-100 Wadowice , listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
- Jeżeli w trakcie transportu produkt/produkty ulegną zniszczeniu z winy Kupującego, z powodu braku należytego ich zabezpieczenia, Sprzedający ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji, zwrotu należności za dany produkt w całości lub odjąć od całkowitej sumy kwotę niezbędną do poniesienia kosztów naprawy bądź uszkodzony produkt naprawić do takiego stanu, jaki jest możliwy, mając na uwadze uszkodzenia powstałe z powodu braku należytego zabezpieczenia produktu.
- W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@psibzik.pl lub telefonicznie: 726302333. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
- Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
- Zwracany towar należy odesłać na adres firmy: Joanna Garb ul. Zatorska 31 34-100 Wadowice , listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
- W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.