Promocje
Filiżanka w łapki
Filiżanka w łapki
34,00 zł 20,00 zł
Plecak kaktusy
Plecak kaktusy
25,00 zł 20,00 zł
szt.
Drewniany breloczek amstaff
Drewniany breloczek amstaff
8,00 zł 4,00 zł
szt.
Torba biała maltańczyk
Torba biała maltańczyk
28,00 zł 20,00 zł
Filiżanka serce
Filiżanka serce
34,00 zł 20,00 zł
Nerka kwiatki
Nerka kwiatki
35,00 zł 25,00 zł
szt.
Drewniany breloczek chow chow
Drewniany breloczek chow chow
8,00 zł 4,00 zł
szt.
Torba niebieska love
Torba niebieska love
28,00 zł 20,00 zł
szt.
Bandamka kwiatki
Bandamka kwiatki
10,00 zł 6,00 zł
Nerka kaktus
Nerka kaktus
35,00 zł 25,00 zł
szt.
Drewniany breloczek shih tzu
Drewniany breloczek shih tzu
8,00 zł 4,00 zł
szt.
Torba biała wilczak
Torba biała wilczak
28,00 zł 20,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

 Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 726302333.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas zdjęcie produktu, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
  4. Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
  5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
  6.  Jeżeli w trakcie transportu produkt/produkty ulegną zniszczeniu z winy Kupującego, z powodu braku należytego ich zabezpieczenia, Sprzedający ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji, zwrotu należności za dany produkt w całości lub odjąć od całkowitej sumy kwotę niezbędną do poniesienia kosztów naprawy bądź uszkodzony produkt naprawić do takiego stanu, jaki jest możliwy, mając na uwadze uszkodzenia powstałe z powodu braku należytego zabezpieczenia produktu.
  7. W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@psibzik.pl lub telefonicznie: 726302333. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

  1. Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
  2. Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
  4. W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl