Regulamin

1. Właścicielem strony sklepu psibzik.pl jest Joanna Madyda , ul Widok 48 , 34-100 Wadowice , NIP 5512606240 , REGON 362141540 , tel. 726302333 , e-mail: shop@psibzik.pl

2.Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym http://www.psibzik.pl wyrażone są w złotych polskich (PLN) Cena podana przy każdym z produktów jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Cena nie obejmuje kosztów przesyłki


3.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w sklepie, dodawania nowych produktów, wycofywania produktów z oferty.


4.Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie przez Kupującego wybranych produktów do Koszyka, wybranie pożądanej ilości poszczególnych produktów, kliknięcie przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.


5. Po złożeniu zamówienia Kupujący w wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas rejestracji w formularzu rejestracyjnym, otrzyma wszystkie szczegóły zamówienia, liczbę zakupionych produktów, ich ceny, należność do zapłaty wraz z kosztami przesyłki oraz dane do przelewu, niezbędne do dokonania płatności za złożone zamówienie.


6.Czas realizacji zamówienia podany jest przy konkretnym produkcie ( w okresie świątecznym czas realizacji może się wydłużyć )


7.Kupujący ma 4 dni kalendarzowe od momentu złożenia zamówienia na dokonanie płatności. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane. 


8.Zamówione towary są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym, paczką priorytetową


9.Podczas dokonywania wpłaty za zamówienie przelewem bankowym w tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia, przyporządkowany podczas jego składania w sklepie. Przyspieszy to i ułatwi zidentyfikowanie płatności od Kupującego.

10.Produkty spersonalizowane , wykonane na indywidualne zamówienie klienta( obroże , gadżety ze zdjęciem ) nie podlegają zwrotowi. 

11.Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyn w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot towaru bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania.

  • Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.
  • Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.
  • Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.
  • W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.

12.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

13.Złożenie zamówienia w sklepie internetowym http://www.psibzik.pl jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu i obowiązkiem dokonania zapłaty za zamówienie

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.

Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.

W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 726302333.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas zdjęcie produktu, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.

Zwracany towar należy odesłać na adres firmy:Joanna Madyda ul. Widok 48 34-100 Wadowice ,  listem poleconym, Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.

 Jeżeli w trakcie transportu produkt/produkty ulegną zniszczeniu z winy Kupującego, z powodu braku należytego ich zabezpieczenia, Sprzedający ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji, zwrotu należności za dany produkt w całości lub odjąć od całkowitej sumy kwotę niezbędną do poniesienia kosztów naprawy bądź uszkodzony produkt naprawić do takiego stanu, jaki jest możliwy, mając na uwadze uszkodzenia powstałe z powodu braku należytego zabezpieczenia produktu.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@psibzik.pl lub telefonicznie: 726302333. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl